پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182193
دليل افزايش قيمت طلا و سکه در بازار
تاریخ انتشار : 1394/04/24 08:25:16
نمایش : 1650
محمد کشتي آراي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: خيلي ها منتظر به نتيجه رسيدن مذاکرات بودند و به اين اميد که به يکباره قيمت طلا و سکه افت شديدي پيدا مي‌کند به بازار هجوم آورده و اقدام به خريد کردند، بنابراين افزايش تقاضا منجر به نوسان و افزايش قيمت‌ها شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد کشتي آراي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: خيلي ها منتظر به نتيجه رسيدن مذاکرات بودند و به اين اميد که به يکباره قيمت طلا و سکه افت شديدي پيدا مي‌کند به بازار هجوم آورده و اقدام به خريد کردند، بنابراين افزايش تقاضا منجر به نوسان و افزايش قيمت‌ها شد.

 

وي با بيان اينکه برخلاف پيش‌بيني‌ها قيمت طلا وسکه در ساعات اوليه اعلام نتايج مذاکرات هسته اي در روز سه‌شنبه افزايش يافت گفت: البته اين موضوع جنبه رواني دارد و بعد از فروکش کردن اين هيجانات و کم شدن تقاضا دوباره بازار به وضعيت قبلي خود بازار مي‌گردد.

 

او خاطرنشان کرد: البته بايد در نظر داشت که با توجه به نزديک شدن به عيد سعيد فطر تقاضا براي خريد طلا و سکه افزايش خواهد يافت.

 

بحث مذاکرات به غير از جنبه رواني تاثير چنداني روي قيمت ها ندارد

وي در عين حال بيان کرد: بحث مذاکرات و نتايج آن به غير از جنبه رواني تاثير چنداني روي قيمت ها نخواهد داشت و بازار طلا مسير طبيعي خودش را ادامه خواهد داد.

 

 

هشدار به خريداران در آستانه عيدفطر

رئيس اتحاديه طلا و جواهر با بيان اينکه قيمت‌ سکه در حال حاضر واقعي نيست، به خريداران هشدار داد که با توجه به افزايش تقاضا معمولا يکي از موضوعات مهمي که خريداران طلا بايد به آن توجه کنند آن است که در زمان خريد حتما از واحدهاي مجاز خريداري کنند تا در زمان اعياد يا زمان‌هايي که فروش سکه و طلا رونق مي‌گيرد ناآگاهانه سکه هاي تقلبي از واحدهاي غيرمجاز نخرند.

 

وي تاکيد کرد: بارها به مردم اعلام کرده ايم که از خريد طلاهاي دست دوم خودداري کنند چون تقلب‌هاي زيادي در اين زمينه صورت مي‌گيرد و در بعضي مواقع ممکن است طلاي کمتر از 18 عيار که استاندارد نيست فروخته شود.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html